Модуль 4
Нарешті я починала процес планування обраної теми.
Для цього визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, що формують зміст проекту. Як же цікаво попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання з допомогою товаришів. Дійсно, справедливо говорять, що одна голова добре, а дві - краще. А уявіть собі, що їх не дві, а 15! Це ж просто - сила! Склала перший варіант плану оцінювання учнів для моєї теми, а потім попрацюю над створенням засобів оцінювання, що допоможуть визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий